ח"כ וולדיגר: "מאמינה שהממשלה הזו לא תחזיק מעמד זמן רב"

מהדורת הבוקר 1 Comment on ח"כ וולדיגר: "מאמינה שהממשלה הזו לא תחזיק מעמד זמן רב"

ח"כ מיכל וולדיגר בריאיון ל'קול חי': "בנט היה בימין ועבר למרכז שמאל. מדובר בבן אדם חכם – לא יודעת מה קרה לו. אני חושבת שהוא עושה טעות גדולה ואני קוראת לו לחזור בו"

בנט ולפיד צילום: Miriam Alster/FLASH 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: Miriam Alster/FLASH 90

ח"כ מיכל וולדיגר (הציונות הדתית), אומרת כי יו"ר ימינה עושה טעות גדולה בהקמת ממשלה עם השמאל וקוראת לו לחזור בו: "אני לא שמחה, על אף שיתכן שיהיה כאן לראשונה ראש ממשלה מהמגזר הדתי לאומי. לא בממשלה כפי שהיא מתרקמת לה כעת. אני עדיין מתפללת שזה לא יקרה. דברים משתנים כהרף עין. בנט היה בימין ועבר למרכז שמאל. מדובר בבן אדם חכם ונבון – לא יודעת מה קרה לו. אני חושבת שהוא עושה טעות גדולה ואני קוראת לו לחזור בו".

וולדיגר אומרת בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, כי "היה אפשר להרכיב ממשלה יחד איתנו, עם החרדים, הליכוד וסער – היה אפשר להקים פה ממשלה יציבה וחזקה לארבע שנים. כרגע זו ממשלה שלא תחזיק מעמד. אנחנו יודעים שברגע שהמטרה שלהם להעיף את ביבי תושג – יתחילו החריקות".

וולדיגר נשאלה מדוע לא קראו לנתניהו להתפטר ולאפשר הקמת ממשלת ימין: "אני לא חברת ליכוד, זו מפלגה דמוקרטית שבחרה את העומד בראשה והם קיבלו 30 מנדטים. סמוטריץ' מצידו אמר 'אני זז אחורה – מה שהליכוד, תקווה חדשה וימינה יחליטו אנחנו נקבל ונתמוך' – אז קצת הזוי להגיד שבצלאל הוא זה שאחראי למה שקורה כאן. צריכים להגיד לנו תודה לגבי רע"מ – שלא הכשרנו את האפשרות הזו".

עוד אמרה וולדיגר: "אני מאמינה שהממשלה הזו לא תחזיק הרבה זמן. אני מאמינה שברגע שנתניהו יצא מבלפור יתחילו שם המאבקים – אני לא רואה איך ימינה יושבת עם ניצן הורוביץ, שהוא בן אדם נפלא אבל הדעות שלו, למשל בנוגע לחקירה נגד ישראל בהאג ובנושאים נוספים – לא מסתדרות בכלל עם ימינה ותקווה חדשה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מה הבדיחה מישהו מה"מגזר הדתי לאומי"? בנט? מה לו ולחברה הדתית לאומית הערכית והאיכותית! הוא תוצר ברור של החברה הישראלית הרדודה, שאין לה ערכים אלא סיסמאות, כשנוח משתמשים בסיסמא "ארץ ישראל", כשנוח יותר יש סיסמא "אחדות" (מגוחך ממש, רוב החכי"ם היהודיים, אינם תומכים בממשלה זו), שכשעוד יותר נוח יש סיסמא פופולרית: "שינוי" [שינוי ממה? לא שמענו עד היום, אולי מההישגים הכבירים של נתניהו?] או "לא ביבי" [כמובן, כל החבורה הקולנית הזו ישרה כסרגל [בפרט ליברמן…], לא נהנתנית ח"ו…]